جمعه, 10 فروردين 1403

amoozeshyar

AMOOZESHYAR STU

AMOOZESHYAR asatid

AMOOZESHYAR personel

ertebat riasat habibi

vaght moshavere

telegramm

instagram-page

masiryab

taghvim

masiryab

emam_khomeyni_logo

BannerVahedha

 

درخواست دانشجويان جهت نقل وانتقال و ميهماني به ساير واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي ،  طبق موارد آيين نامه ( موجود در سايت معاونت دانشجويي سازمان مركزي تهران به آدرس سايت :www.stu.iau.ir    درج ميباشد  درابتداي هرترم تحصيلي و در بازه زماني اعلام شده توسط امور دانشجويي صورت مي گيرد .

شرایط عمومی و تعهدات دانشجویان

ثبت درخواست انتقال یا میهمانی کلیه دانشجویان متقاضی فقط از طريق سامانه نقل و انتقالات دانشجويي امكان پذير است (صرفا درخواستهایی که در سامانه ثبت شده قابل بررسی و رسیدگی خواهد بود)

ثبت درخواست در هر ترم فقط يكبار امكان پذیر می باشد

در صورت تأييد نهايي امكان ويرايش درخواست وجود نخواهد داشت.  

ثبت درخواست در سامانه به منزله موافقت با انتقال يا ميهماني نمی باشد

در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی متقاضی در هر مرحله از تحصیل، درخواست وی لغو و مطابق با آیین نامه انظباطی در این خصوص صدور رأی خواهد شد

زمان ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94، مطابق با  زمان مندرج در آیین نامه از مورخ 15/09/1394 لغایت 30/09/1394 می باشد.

ثبت درخواست میهمانی -انتقال دارای هزینه بررسی مدارک می باشد پس از ثبت درخواست و یا مخالفت با درخواست ، هزينه بررسي مسترد نخواهد شد

ثبت درخواست انتقال فقط يكبار در طول تحصيل امكان پذير است

با توجه به اینکه کلیه درخواست ها توسط سامانه کنترل و پردازش می شود، مراجعه حضوری به واحدهای دانشگاهی و سازمان مرکزی تأثیری در تغییر وضعیت درخواست دانشجو نخواهد داشت

توصیه می شود قبل از پرداخت هزينه و ثبت درخواست، آيين نامه نقل و انتقال دانشجویی را به دقت مطالعه و نسبت به تهيه فايل مدارك مورد نياز مواد انتخابي خود با توجه به جدول 5، آيين نامه اقدام نماييد. 

امكان ثبت درخواست براي دانشجويان ورودي جديد وجود ندارد.(به استثناء مواد 2, بند 2-3 از ماده 3 و ماده 9 مذکور در آئین نامه (

نقل و انتقال دانشجويان واحدهاي بين الملل و برون مرزي طبق آيين نامه ممنوع است

انتقال يا ميهماني دانشجويان در صورت نداشتن منع آموزشي و تأييد صحت مدارك و مستندات ارسالي دانشجو توسط واحد دانشگاهي امكان پذير است

با توجه به وجود مشكلات احتمالي نظير مغايرت و ... حتي الامكان از به تعويق انداختن ثبت درخواست خود به روزهاي پاياني خودداري نماييد

انتقال دانشجو در تمامی مواد آیین نامه در نيمسال آخر تحصيل ممنوع مي باشد.

لیست رشته شهرهایی که امکان انتقال یا میهمانی در آن وجود ندارد :

توصیه می شود حتي الامكان از انتخاب واحدهاي دانشگاهي مطابق جدول ذیل به عنوان مقصد، با توجه به ظرفيت محدود و احتمال مخالفت خودداري نماييد.

ردیف

نام واحد

1

تهران علوم و تحقیقات

2

تهران پزشکی

3

تهران دندانپزشکی

4

تهران داروسازی

5

مشهد

6

اهواز

7

نجف آباد

لیست واحدهایی که بدلیل بحران واحد امکان خروج دانشجو محدود می باشد و احتمال موافقت با میهمانی ضعیف می باشد .

ردیف

نام واحد

1

شاهرود

2

شبستر

3

زنجان

4

آبادان

5

یزد

6

سنندج

7

دامغان

8

کاشان

9

تنکابن

10

نراق

11

میبد

با توجه به مفاد تفاهم نامه فیمابین، ثبت درخواست فرزندان اعضاي هيئت علمي دانشگاههاي دولتي، حداكثر تا پایان ترم اول پس از اعلام نتیجه داوطلب امکان پذیر می باشد.  

در صورت موافقت کمیسیون موارد خاص سازمان مرکزی با یک ترم میهمانی درخواستی اینجانب، از شرایط مندرج در بخشنامه 52000/31 مورخ 1381/05/04 )بند 47 بخشنامه: دانشجویان میهمان به ازاء هر نیمسال تحصیلی یک شهریه ثابت به واحد مبداء و شهریه ثابت و متغییر را برای ثبت نام به واحد مقصد پرداخت نماید این هزینه ها مطابق با جدول زیر می باشد)جهت هزینه واحد مبداءبه عنوان جبران کمبود دانشجو، مطلع می باشم. جدول هزینه با توجه به مقطع تحصیلی مطابق جدول زیر می باشد که توسط دانشجویان به حساب واحد مقصد واریز گردد.

کلیه فرزندان جانبازان عزیز و جامعه ایثارگر فاقد شرایط ماده 62،  با تائید (ستاد شاهد و ایثارگران) از پرداخت این هزینه معاف می باشند.

1

مقطع کاردانی

3،000،000 ریال

2

مقطع کارشناسی

5،000،000 ریال

3

مقطع کارشناسی ارشد

10،000،000 ریال

4

مقطع دکتری

20،000،000 ریال

 

 شرایط آیین نامه نقل و انتقالات مطابق با آیین نامه نیمسال تحصیلی گذشته می باشد.

جهت دريافت جدول همطرازي و آيين نامه نقل وانتقالات و بخشنامه ها به این لينك يا هرگونه سوال به سركارخانم فاطمه فدايي  مراجعه فرمائيد .