جمعه, 10 فروردين 1403

amoozeshyar

AMOOZESHYAR STU

AMOOZESHYAR asatid

AMOOZESHYAR personel

ertebat riasat habibi

vaght moshavere

telegramm

instagram-page

masiryab

taghvim

masiryab

emam_khomeyni_logo

BannerVahedha

 

به گزارش روابط عمومي آموزشكده به همت مدیریت فرهنگی وهمکاری بسیج دانشجویی آموزشکده سما جشن روز دانشجو همزمان با آغاز امامت امام مهدی (عج) و در آستانه هفته وحدت در جمع صمیمی دانشجویان برگزار شد.در این مراسم که با استقبال حداکثری دانشجویان برگزار گردید مهندس مرتضی علوی ریاست آموزشکده فنی و حرفه ای سما ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تبریک فرار رسیدن هفته وحدت در سخنانی به تشریح تاریخچه "روز دانشجو" پرداخت و خاطر نشان کرد: وقایع آذر ۱۳۳۲، نمایانگر واکنش دولت کودتا به فعالیتهای دانشجویی بود و به دنبال آن سرکوب نظام‌مند تمامی اشکال دیگر مخالفتها، روی داد.
وی در ادامه سخنان خود افزود: ۱۶ آذر، توسط کنفدراسیون دانشجویان ایرانی خارج از کشور که مرکز اجتماع و مباحثه مخالفان حکومت پهلوی در خارج از ایران بود، روز دانشجو نامیده شد. 
در ادامه مراسم مدیریت فرهنگی آموزشکده در سخنانی به معرفی ماهیت استکباری و تفرقه اندازانه غرب از جمله انگلیس و آمریکا پرداختند. و افزودند: در گذشته هدف دشمن، فتح خاک بود و امروز هدفشان فتح دل‌هاست وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت گفت: مقام معظم رهبری در بیاناتشان، اتحاد را همواره مورد تاکید قرار می‌دهند. 
از دیگر برنامه های متنوع این جشن می توان به داستان سرایی کتاب مثنوی مولوی توسط دکتر گلی عضو هیأت علمی گروه عمومی آموزشکده سما و همچنین برگزاری مسابقه در راستای موضوعات داستان و اهدای جوایز نفیس به نفرات برگزیده، اجرای موسیقی زنده محلی و همچنین پخش نماهنگهای مذهبی و کلیپ معرفی فعالیتهای دفتر بسیج آموزشکده طی 1 سال گذشته اشاره کرد.

jashn daneshju