پنج شنبه, 09 فروردين 1403

amoozeshyar

AMOOZESHYAR STU

AMOOZESHYAR asatid

AMOOZESHYAR personel

ertebat riasat habibi

vaght moshavere

telegramm

instagram-page

masiryab

taghvim

masiryab

emam_khomeyni_logo

BannerVahedha

 

برنامه ها و رویدادهای مهم اخیر

اردوي توجيهي دانشجويان ورودي مهرماه 94 آموزشكده سما با حضور رياست محترم سازمان سما در محل اردوگاه شهيد هاشمي نژاد برگزار گرديد.

اين مراسم كه با حضور رياست عالي سازمان سما ، معاون دانشگاه ، مسئولين آموزشكده و اعضاي هيأت علمي در حضور جمع كثيري از دانشجويان ورودي جديد تشكيل گرديد.

دكتر زرهاني رياست سازمان سما: ضمن ابراز خرسندي از حضور در جمع دانشجويان مدت زماني را كه دانشجويان به تحصيل در آموزشكده اختصاص مي دهند را فرصت بسيار مغتنمي جهت كسب دانش اندوزي، مهارت آموزي و كارآفريني دانست و افزود: بهترين سرمايه دانشجويان جهت بدست آوردن تجربيات مفيد كارآمد ادامه تحصيل و بدست آوردن تجربيات مفيد در دانش اندوزي است.

ايشان در ادامه سخنان خود مزيت سما را نسبت به ساير دانشگاه ها هم سطح را كارآفريني و آموزشهاي مهارت محور و پرورش دستهاي توانا و فكرروشن عنوان كرد و از آن به عنوان هنر و جوهر دانشجويان ياد كرد.

معاون دانشگاه و رئيس مركز آموزشي و فرهنگي سما مشهد ضمن تشكر و قدرداني از حضور رياست سازمان سما در بين دانشجويان در سخناني به معرفي تاريخچه و ضرورت تأسيس آموزشكده سما در گذر زمان از ديدگاه نياز به پرورش تكنيسين هاي مهار جهت ورود به بازار كار اشاره كرد. وي مهمترين هدف  از تأسيس آموزشكده سمارا پرورش نيروي متخصص و كارآمد جهت بازار كار دانست.

رياست آموزشكده فني و حرفه اي سما با بيان اينكه مهمترين انتظار از دانشجويان را مسئوليت پذيري دانست افزود: در كنار برنامه ريزي دقيق و منسجم تحصيلي برنامه ريزي جهت اوقات فراغت و مناسبتهاي اجتماعي مهمترين عامل جهت بالابردن تعاملات اجتماعي به منظور برطرف كردن نيازهاي اجتماعي است.

مرتضي علوي: حضور دانشجويان در آموزشكده با دو رويداد مهم و موقعيت وپژه همراه بوده است يكي راه اندازي و بهره برداري از ساختمان آموزشكده و ديگري ادغام نمودن آموزشكده هاي خواهران و برداران.

 ايشان در ادامه سخنان خود به معرفي چارت تشكيلاتي و قسمتهاي مختلف آموزشكده پرداختند.

در ادامه برگزاري جلسات پرسش و پاسخ جهت رفع ابهامات احتمالي دانشجويان در زمينه تحصيلي و ساير قسمتهاي آموزشکده توسط  مديران گروههاي آموزشي قسمت اصلي اين جلسه  را تشکيل مي داد.

در خلال اين برنامه اجراي موسيقي ، پخش نماهنگ مذهبي ، کليپ معرفي آموزشکده هاي سما از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

 

 اولين همايش منطقه اي معماري ، عمران و نقشه برداري به ميزباني آموزشكده فني و حرفه اي سما مشهد

اولين همايش منطقه اي معماري ، عمران و نقشه برداري به ميزباني آموزشكده فني و حرفه اي سما مشهد و با حضور معاون آموزشي و پژوهشي سازمان سما ، مدير حراست سازمان ، رئيس شوراي سياستگذاري استاني سما ، سرپرست مركز آموزشي و فرهنگي سما مشهد ، اساتيد و فرهيختگان دانشگاهي و دانشجويان ، روز ششم شهريور ماه در هتل آبان مشهد برگزار شد.

ادامه مطلب: اولين همايش منطقه اي معماري ، عمران و نقشه برداري