پنج شنبه, 09 فروردين 1403

amoozeshyar

AMOOZESHYAR STU

AMOOZESHYAR asatid

AMOOZESHYAR personel

ertebat riasat habibi

vaght moshavere

telegramm

instagram-page

masiryab

taghvim

masiryab

emam_khomeyni_logo

BannerVahedha

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در بخشنامه‌ای برنامه‌های آموزشی دوره تابستان این دانشگاه را تشریح کرد، فرهاد حسین‌زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای خطاب به روسای واحدهای مراکز استان، واحدهای جامع مستقل، واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات برنامه‌های آموزشی دوره تابستان این دانشگاه را تشریح کرد.

دوره‌های تابستانی این دانشگاه بر اساس بخشنامه تقویم آموزشی، شامل ۸ هفته آموزشی است و از ۵ تیرماه آغاز و تا ۲۸ مرداد ادامه دارد.

همچنین تعداد کل ساعت‌های تدریس دروس نظری و عملی در دوره تابستان مشابه نیمسال‌های اول و دوم است و واحدهای دانشگاهی موظف‌اند درباره واحدهای درسی ارائه شده در دوره تابستان اطلاع‌رسانی کنند.

 

مقطع

کاردانی پیوسته و ناپیوسته

حداکثر تعداد واحد قابل قبول

۱۰

شهریه

حداکثر ۶ واحد برابر نصف شهریه ثابت نیمسال به علاوه شهریه‌های متغیر دروس انتخابی

توضیحات

در صورتی که بیشتر از ۶ واحد داشته باشند، دو سوم شهریه ثابت به علاوه شهریه متغیر هر واحد درسی است


براساس بخشنامه برگزاری امتحان جامع در دوره تابستان امکان‌پذیر نیست.

آن‌دسته از دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی نیز که با حداکثر ۱۲ واحد درسی فارغ‌التحصیل می‌شوند می‌توانند همه این ۱۲ واحد را در دوره تابستان بگذرانند.

ارائه درس‌ها در دوره تابستان اختیاری است و دانشجویان مانند دو سال گذشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری حرفه‌ای دامپزشکی می‌توانند در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور، حداکثر در دو واحد دانشگاهی با احتساب واحد مبدا، با معرفی واحد مبدا ثبت‌نام کنند و برای این کار در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، دانشجو نیازمند موافقت گروه تخصصی و معاونت آموزشی واحد مبدا است.