پنج شنبه, 09 فروردين 1403

amoozeshyar

AMOOZESHYAR STU

AMOOZESHYAR asatid

AMOOZESHYAR personel

ertebat riasat habibi

vaght moshavere

telegramm

instagram-page

masiryab

taghvim

masiryab

emam_khomeyni_logo

BannerVahedha

 

noruz

 

 

 

پيام تبريك رياست محترم آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مشهد به مناسبت آغاز سال : 

 

آمد بـــهار ای دوستان، منزل سوی بستان کنیم

گِـرد  غـریبان  چمن،  خیزید  تــا  جولان کنیم

امــروز  چـون  زنبورها، پـَران شویم از گل به گل

تـا در عسل خان جهان، شش گوشه آبادان کنیم

آمـد رسولی از چـمن، کـین طَبل را پنهان مزن

مــا طبلِ خــان عـشق را، از نعره‌ها ویران کنیم

(مولوی)

 

ضمن تبریک نوروز باستانی، آرزوی توفیق روزافزون برای تمامی اساتید ارجمند، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان عزیز و کارکنان گرامی آموزشکده‌ی فنی و حرفه‌ای سما مشهد در سال 1394 را دارم.

امیدوارم یکایک دانشجویان و فارغ التحصیلان گرامی، سالی سرشار از موفقیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی پیش‌رو داشته باشند. اعضای محترم هیئت علمی آموزشکده نیز در ایفای وظیفه‌ی سترگ و خطیر خود جهت آموزش علمی و هدایت معنوی دانشجویان استوار، موفق و پرتوان‌تر از گذشته به منظور پیشرفت علم، همّت خود را به کار گیرند و بیش از پیش در همه‌ی زمینه‌ها، به خصوص در تحقق شعار مهارت‌ور‌زی، تحقیق و پژوهش‌، ثبت اختراعات و نشر فرهنگ اقدام نمایند.

از کلیه‌ی مدیران و کارکنان آموزشکده نیز که همواره دلسوزانه و خستگی‌ناپذیر به فعالیت مشغول هستند، انتظار دارم با اهتمام همیشگی خود، مطابق با فرهنگ اسلامی ایرانی، محیطی مناسب برای اعتلای علمی و معنوی فراهم آورند و در ارتقای خدمت به جامعه دانشگاهی و هموار کردن مسیر پیشرفت جوانان و آینده سازان کشور چون همیشه کوشا باشند.

یک بار دیگر حلول سال نو و نوروز را تبریک و شادباش می‌گویم و بر این باورم که تقارن این ایام با بهار فاطمی، به بهار طبیعت جلوه‌ای نو می‌بخشد و سالی پر از خیر و برکت، برای ایران عزیزمان رقم خواهد زد.

 

سید مرتضی علوی

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مشهد

29 اسفند 1393