سه شنبه, 29 اسفند 1402

amoozeshyar

AMOOZESHYAR STU

AMOOZESHYAR asatid

AMOOZESHYAR personel

ertebat riasat habibi

vaght moshavere

telegramm

instagram-page

masiryab

taghvim

masiryab

emam_khomeyni_logo

BannerVahedha

 

به گزارش مديريت فرهنگيو كانون هلال احمر دانشجويي آموزشكده سما،‌ در روز دوشنبه مورخ 13دي ماه 95 اعضاي كانون دانشجويي هلال احمر آموزشكده از پايگاه امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان خراسان رضوي بازديد نمودند و با بخش هاي مختلف اين پايگاه ازجمله  امداد هوايي، انبارهاي امدادي و نحوه عملكرد تيم آنست (سگ هاي تجسس) آشنا شدند. لازم به ذكر است این معاونت به عنوان محوری ترین حوزه جمعیت هلال احمر در پاسخگویی و امدادرسانی در حوادث و بلایای طبیعی که مطابق با اساسنامه جمعیت هلال احمر و همچنین طرح جامع امداد و نجات کشور از مهمترین وظایف هلال احمر محسوب می شود، شناخته شده است.

2017 01 03 123849

  • به گزارش روابط عمومي آموزشكده به همت  مدیریت فرهنگی و همکاری دفترمشاوره آموزشکده سما اولين جلسه گروه درماني با موضوع" تكنيك هاي يك امتحان موفق" با تاكيد بر مباحث مهارتهاي مطالعه، تمركز و استرس امتحان با هدف آمادگي دانشجويان براي امتحانات پايان ترم ، با دعوت از "سرکار خانم دكتر فولادي روان شناس تربيتي" در روز دوشنبه مورخ 6/10/95 برگزار و باتوجه به استقبال و تقاضاي دانشجويان جلسه دوم گروه درماني نيز در روزهاي آتي برگزار خواهد شد.

2017 01 03 122913

به گزارش مديريت فرهنگي؛ کارگاه آموزشی آشنایی با معنویت­های نوین و عرفان­های نوپدید در آموزشکدۀ سما برگزار شد. در این کارگاه اصل پیدایش و ضرورت نیاز به معنویت در جهان تشریح و نیز تنی چند از صاحبان مکاتب معنوی معرفی و مورد بررسی و نقد قرار گرفتند. جلسات برگزار شده به ترتیب عبارتند از:

1.       قرن معنویت و روی­آوری بشر به نیازهای روحی.

2.       عرفان کیهانی حلقه و آشنایی با اندیشه­های محمدعلی طاهری (سرکردۀ فرقه).

3.       عرفان جنسی­نما/ آشنایی با آموزه­های معنوی چاندار موهان جین (اشو).

4.       عرفان و معنویت برزیلی/ آشنایی با اندیشه­های پائولو کوئیلو و کارلوس سزار سالوادر آراندا کاستاندا و کتاب­های منتشر شده از آنان در داخل کشور.

5.       معنویت و روان­درمانی/ آشنایی با گفتارها و اندیشه­های روان­شناختی- معنوی وین والتر دایر.

 

این کارگاه توسط جناب آقاي رسول حسين پور پژوهشگر حوزۀ عرفان­های نوظهور؛ از طرح پژوهشی «معنویت­های بی­شریعت خیزش خردستیزی عصر نو» که زیر نظر دکتر سیدمرتضی حسینی شاهرودی و در بنیاد پژوهش­های اسلامی آستان قدس رضوی انجام گرفت ارایه گردیده است. گفتنی است به زودی مطالب این کارگاه در قالب فایل پی دی اف در اختیار علاقه­مندان قرار خواهد گرفت.

 nozohur

به گزارش مديريت  فرهنگي آموزشكده جلسه اول و دوم كارگاه طب سنتي اسلامي و نوين با حضور مدرس محترم جناب آقاي دكتر كريمي با استقبال و حضور دانشجويان و كاركنان علاقمند برگزار گرديد. در اين دو جلسه ، جناب آقاي دكتر كريمي به تفصيل مباحث كليات،‌ تاريخچه و مباني طب سنتي،‌ طبع و مزاج شناسي و مزاج انواع را بيان نمودند. اين كارگاه در قالب 8 جلسه در روزهاي چهارشنبه هر هفته  ساعت 14 الي 16 برگزار خواهد گرديد.

IMG 20161214 144423

به همت دفتر فرهنگ اسلامي و واحد مشاوره آموزشكده سماخواهران برگزار شد:

برنامه گفتمان دانشجويي باهدف برقراري ارتباط موثر و آگاهي بخشي، ايجاد شادابي و نشاط همراه با برگزاري مسابقات متنوع ورزشي و اهدا جوائز به نفرات برتر با همكاري اساتيد محترم تربيت بدني در سالن ورزشي جهاد دانشگاهي با استقبال خوب دانشجويان برگزار شد.