سه شنبه, 29 اسفند 1402

amoozeshyar

AMOOZESHYAR STU

AMOOZESHYAR asatid

AMOOZESHYAR personel

ertebat riasat habibi

vaght moshavere

telegramm

instagram-page

masiryab

taghvim

masiryab

emam_khomeyni_logo

BannerVahedha

 

اجرای طرح آمران سلامت با مشارکت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان مشهد و حضور پرشور اعضای کانون دانشجویی هلال احمر آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد مشهد، این طرح که از 5 آبان آغاز و تا 15 ادامه دارد با استقرار اکیپهای اعضای جوانان هلال احمر و همچنین اکیپهای سیار در محل های پر تردد شهر مشهد از جمله حریم بارگاه ملکوتی امام هشتم، مراکز تجاری و ایستگاههای قطار شهری ، راه آهن و پایانه مسافربری با شعار"جامعه را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کنیم" به توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در بین مردم مبادرت ورزیدند.

2021 02 08 095021

 

💢 توزیع ۶۰۰عدد ماسک و ماده ضدعفونی دربیمارستان های مشهد به مناسبت عید سعید غدیر خم به همت کانون دانشجویی هلال احمر آموزشکده سما مشهد و حوزه 16 حمزه سیدالشهداء

 2021 02 08 085333

به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه، به همت حوزه فرهنگی و با همکاری بسیج دانشجوی ، کانون هلال احمر و کانون فرهنگی مذهبی آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد مشهد بازدید از مدرسه علمیه رشید حجری مشهد در مورخ سه شنبه 98/09/27 صورت پذیرفت.

samamashhad 1576650850

اولین همایش آشنایی با رشته ورزشی آفرود در آموزشکده سما مشهد برگزار شد. به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و با هدف معرفی و آشنایی دانشجویان و علاقه مندان به رشته آفرود همایش یک روزه به همت گروه مکانیک ، مدیریت پژوهشی و با همکاری کمیته آفرود و هیأت موتورسواری استان خراسان رضوی روز دوشنبه مورخ 98/09/25 در محل آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد مشهد برگزار گردید.
در این مراسم با دعوت از مسئول آموزش کمیته آفرود هیأت اتومبیرانی خراسان رضوی ایشان طی پخش اسلاید و کلیپ برگزاری مسابقات این رشته به معرفی و آموزش بخشهای مختلف در مسابقات آفرود و همچنین تجهیزات ایمنی و استانداردهای بین المللی خودروها جهت شرکت در این مسابقات و سبک های برگزاری آن مطالبی را ارائه نمودند.
در پایان این همایش شرکت کنندگان از نزدیک با خودروها و تجهیزات این سبک از اتومبیلرانی آشنا شدند.

samamashhad 1576501147 3

samamashhad 1576501147 1

مسابقات کتبی قرآن و عترت دانشجویی همزمان با سراسر کشور مورخ یکشنبه 24 آذر ماه 98 بخش تدبر در آیات سوره احزاب و صحیفه سجادیه (دعای مکارم اخلاق) در محل آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد مشهد برگزار گرديد.

samamashhad 1576392872 1

در ادامه برگزاری سمینهاری گرامیداشت هفته پژوهش و با هدف آشنایی دانشجویان با انواع انرژی های تجدی پذیر ، و همچنین رویکردهای استفاده از آن در جهان، سمینار یک روزه در محل آموزشکده سما برگزار گردید.
جناب آقای دکتر مومنی مدیر گروه رشته برق آموزشکده سما سخنران این دوره به تغییر رویکرد جهان در تولید انرژی برق از طریق انرژی های فسیلی با توجه به عوارض زیست محیطی بسیار زیاد اشاره کرد و افزود: تولید برق از انرژی های پاک افزایش یافته است و تمایل تمامی کشورهای دنیا به سمت استفاده از انرژی های تجدید پذیر در حال گسترش می باشد.
ایشان در ادامه این سمینار از طریق اسلاید به معرفی انرژی های تجدید پذیر شامل: انرژی باد، خورشیدی ، زمین گرمایی و ...پرداختند.

samamashhad 1576058931 1